Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2007 19:58 - Концерт мечта
Автор: valchebnica Категория: Други   
Прочетен: 1387 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 12.06.2007 19:52


image

 

КОНЦЕРТ МЕЧТА

 

                Един акорд! Салон огромен

                        и весел шепот, трепет, звън

                   събуди в мен стремеж вековен

                   да виждам щастието не на сън!

 

                  Завеса театрална, танц, балет

                  и ето те окъпан в светлина

                  пред нас заставаш горд, напет,

                  понесъл щастието свое на крила!

 

                  Мелодия прекрасна се разлива,

                  запя за миналото свое ти,

                  а песента е толкова красива

                  и вика на очите ни сълзи!

                  Цветя безброй! Човешка обич,

                  букети, кошници и красота!

                  Даряваме ти свойта обич,

                   а ти пък-своята душа!

 

                  Аплаузи бурни те посрещат

                  и на крака изпратен пак,

                  ти вярваш, всеки миг усещаш,

                  че има още щастие на този свят!

 

                  Защото днес на сцената огромна

                  пред всички в този светъл храм

                  прегърна дъщеря си скромна,

                  дари й много щастие и много плам!

       

                  Накара я със теб да се гордее,

                  но всъщност гордия баща си ти,

                  защото щом Йоанна се засмее

                  превръща в слънце твоите мечти!

 

                  Акорд последен! Мрак и тишина

                  и публиката си отива!

                  Безумно-шеметен концерт във НДК!

                  Аз в този миг съм най-щастлива!

 

                  Че тази нощ ни подари магия!

                  След двадесет и пет лета

                  стихията ти все така е жива

                  и сбъдва много чудеса!

 

                  До следващия път! Раздяла кратка!

                  Късмет желая ти във твоя ден!

                  Къде ли ще се видим? То си е загадка,

                 но ще ме стоплиш със таланта си свещитен!

 

                Ти подари ми в тази нощ магия

                и щастие ми даде с песента!

                Животът ми е шеметна стихия,

                защото пак дари ми ти концерт мечта!





Тагове:   концерт,   мечта,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dana55 - щастлив миг!
12.06.2007 12:46
Радвам се за теб!
цитирай
2. valchebnica - О, да!
12.06.2007 12:51
Много щастлив беше, защото толкова дълго го чаках! На Коледния концерт неможах да отида! Имах премиера в същия ден! И затова ми е толкова скъп сега този, на който бах!
цитирай
3. анонимен - 1
16.06.2007 00:54
:)
цитирай
4. trenirowka - концерт мечта
23.07.2007 00:29
един е веселин,Той е роден и дарен с песен да възкреси твоята душа,всяка среща с него е мечта
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: valchebnica
Категория: Други
Прочетен: 316778
Постинги: 75
Коментари: 297
Гласове: 1019
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930